Oferta wydawnicza:
- profesjonalne przygotowanie do druku oraz skład DTP (Desktop Publishing)
- wydanie pojedynczego utworu lub zbioru
- możliwość nadania numeru ISBN lub ISMN
- dowolna ilość nakładu (od kilkudziesięciu egzemplarzy)
Oferta przepisywania/kopiowania materiałów nutowych:
- sporządzanie grafiki nutowej na podstawie rękopisów (partytury – w tym zaawansowane partytury muzyki współczesnej)
- sporządzanie grafiki nutowej na podstawie starodruków, nut częściowo zniszczonych (m.in. notacja menzuralna, pieśni rosyjskie z cyrylicą)
- sporządzanie głosów orkiestrowych na podstawie rękopisów lub gotowych partytur (szczególnie zwracam uwagę na „przewrotki” – możliwość wygodnego przewracania stron przez muzyków orkiestrowych)
- sporządzanie partytur na podstawie istniejących głosów orkiestrowych
- transponowanie (transponowanie pieśni, utworów fortepianowych, i in.)
- sporządzanie grafik nutowych – przykładów na potrzeby umieszczenia ich w publikacjach (prace naukowe – magisterskie, doktorskie; podręczniki, książki muzyczne)
- sporządzanie „fortepianówek” na potrzeby zarejestrowania w ZAIKS
Specjalnością firmy jest sporządzanie cyfrowej (komputerowej) wersji materiałów nutowych – głównie najnowszej muzyki współczesnych kompozytorów – na podstawie rękopisów. Pośród kompozytorów, których partytury Ars musica zamieniła w cyfrowy PDF są: prof. Bronisław Kazimierz Przybylski, prof. Sławomir Kaczorowski, doc. Ryszard Gabryś, Tadeusz Wielecki, dr Artur Zagajewski, Katarzyna Taborowska.
Jako wykwalifikowany teoretyk muzyki i kompozytor zapewniam pełny profesjonalizm i rzetelność, a także relatywnie krótki i terminowy czas realizacji. Służę pomocą w stworzeniu oraz przeniesieniu do partytury różnych niestandardowych rozwiązań graficznych zgodnie z intencją kompozytorów. Nie obce mi są zaawansowane i wyszukane sposoby notacji; wszystkie staram się odzwierciedlić w cyfrowej partyturze (jak dotąd z sukcesem). Wielokrotnie udało mi się również odnaleźć drobne „literówki” w rękopisach (tj. braki znaków chromatycznych, niewłaściwe klucze, braki oznaczeń artykulacyjnych, lub ich odwołań, itp.). Stosuję się do zasad „ortografii muzycznej” zgodnych z poprawną pisownią nut oraz określeń dynamicznych, artykulacyjnych, agogicznych.
Gotowe materiały przesyłam w formacie PDF bądź formatach graficznych: JPG, TIFF (lub innych na życzenie) zgodnych z standardem drukarskim. Natomiast pracuję na podstawie przysłanych materiałów drogą mejlową (PDF, JPG) lub pocztą tradycyjną (kserokopie).
Jest również możliwość zamówienia materiałów w roboczym pliku edytora nutowego Finale 27 MUSX (lub MUS). Wiąże się to jednak z drobnym ryzykiem niekompatybilności platform (macintosh – windows), rodzajów czcionek, jak i plug-inów których wielu używam. Dlatego standardowo preferuję wysyłać pliki graficzne.
Staram się proponować kwoty „rozsądne”. Przed przystąpieniem do pracy dokonuję wstępnej wyceny, dopiero po jej akceptacji zabieram się do pracy. Gotowe materiały zazwyczaj przesyłam drogą mejlową wraz z rachunkiem do opłacenia przelewem.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KIM JESTEŚMY
Adres naszej strony internetowej to: https://www.arsmusica.net.pl.
Dokładniejsze dane kontaktowe znajdują się na podstronie https://www.arsmusica.net.pl/pl/kontakt/
JAKIE DANE OSOBISTE ZBIERAMY I DLACZEGO JE ZBIERAMY OSADZONE TREŚCI Z INNYCH WITRYN
Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę.
Te witryny mogą zbierać informację o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.
ANALIZA STATYSTYK
Na potrzeby analizy statystyk dane przekazywane są do usługi Google Analytics. Zablokowanie przesyłania danych możliwe jest po zainstalowaniu następującej wtyczki w przeglądarce: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout